Medewerker HR services met aandachtsgebied prettige aanstelling

Helemaal jouw moment

Ben jij klaar om je aan te sluiten bij ons recruitmentteam? In deze rol zorg je voor een warm welkom voor nieuwe medewerkers en voer je arbeidsvoorwaardengesprekken. Dit is jouw moment om het verschil te maken! Elke dag brengt iets nieuws en je werkt samen met een betrokken team dat altijd voor je klaarstaat en elkaar ondersteunt. Jij weet de juiste prioriteiten te stellen en haalt voldoening uit het overzichtelijk en zorgvuldig verwerken van informatie. Geen saaie kantoorhumor, maar échte fun en gezelligheid, en daar mag jij onderdeel van worden!

Over je functie

Jij bent de persoon die nieuwe collega’s direct op hun gemak stelt. Jij zorgt voor een persoonlijke en zorgeloze start, van het eerste contact tot de administratie en verdere begeleiding. Draag jij bij aan een soepele en betrokken onboarding? Jij bent het centrale aanspreekpunt voor huidige en toekomstige collega’s en je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel collega’s als potentiële nieuwe teamleden.

Wat breng je mee?
Minimaal een MBO 4 werk- en denkniveau, met administratieve ervaring
Sterke communicatieve en samenwerkingsvaardigheden
Servicegerichte en proactieve werkhouding
Het vermogen om taken goed te prioriteren
Nauwkeurigheid en het vermogen hoofd- van bijzaken te onderscheiden
Ervaring met het personeelsinformatiesysteem AFAS is een mooie plus!

En nu even concreet

Geld maakt niet gelukkig, maar stiekem wil jij toch weten wat je gaat verdienen 🙂
Je wordt ingeschaald volgens de cao VVT in functieschaal FWG 40 (minimaal €2.695,95 – maximaal €3.502,58) bruto per maand op basis van 36 uur
per week, afhankelijk van ervaring.
Een aanstelling voor één jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren en wederzijdse klik.
Een dienstverband van 28 uur per week.
Woensdag is een vaste werkdag.

Daarnaast bouw je 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering op van je bruto salaris.
Ook bieden we jou fijne extra’s, zoals: collectieve korting zorgverzekering, kortingen bij sportscholen. Met ons meerkeuzesysteem
kun je zelf de aanvullende voorwaarden samenstellen.

We hebben het beste voor met jou als medewerker. Want als jij goed in je vel zit en je fit voelt, kun je met plezier het werk doen.
Lees hier meer informatie over Vitaliteit & Gezondheid
Een onderdeel van een eventuele indiensttreding betekent dat we vragen om een referentie en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

Wil je meer weten?

Zie jij jezelf al bij ons team werken? Stuur dan vóór 24 november a.s. je sollicitatie in via de sollicitatiebutton hieronder. Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met onze recruitmentcollega’s Andrea (06 – 45 26 57 81) of Jeroen (06 – 26 489 718), of stuur een e-mail naar recruitment@szmk.nl
Kom je kennismaken? We staan klaar met koffie en een enthousiast welkom.
De 1e gesprekken staan gepland op 5 december 2024 in de middag.

Over ons

Wij zijn Marga Klompé en samen met onze medewerkers, vrijwilligers, mantelzorgers en partners zetten wij ons elke dag in om het beste uit elk moment te halen. Voor cliënten. En voor elkaar. De speciale momenten, de moeilijke momenten, maar juist ook die ‘gewone’ werkmomenten die voor een beetje geluk zorgen. Dat doen we met een nuchtere aanpak, zoals we dat in onze regio gewend zijn. Zonder fratsen, maar mét een glimlach. Binnen Marga Klompé werken wij met taakvolwassen teams. Onder een taakvolwassen team verstaan wij een team, dat weet waar zij verantwoordelijk voor is, samen met elkaar die verantwoordelijkheid neemt en laat zien én tijdig hulp vraagt als dat nodig is. Binnen onze organisatie streven wij de volgende kernwaarden na: gelijkwaardigheid, veiligheid, betrouwbaarheid en solidariteit.

Opleidingsniveau
MBO
Dienstverband
Parttime baan
Stichting Zorgcombinatie Marga Klompé
Bekijk profiel
Sector
Gezondheidszorg en -welzijn
Bedrijfsgrootte
> 500 medewerkers
Telefoonnummer
0626489718 062648**** Toon
Locatie
Groenlo