VACATURE | Coördinator Planning & Logistiek
Pay Systems voorziet in betaaloplossingen voor grootschalige evenementen. Met een ervaren en gedreven team zijn we sinds begin jaren negentig betrokken bij festivals als Lowlands, Mysteryland, North Sea Jazz en de Zwarte Cross.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en veelzijdige Coördinator Planning & Logistiek die ons team in Lochem komt versterken. Door de groeiende voorraad betaalapparatuur voor festivals en andere evenementen is er behoefte aan een zorgvuldige aanpak van de in- en uitgaande processen in ons warehouse.
Heb jij de nauwkeurigheid die nodig is voor het opstellen en bijhouden van transport- en materiaalplanningen, ben je sterk in voorraadbeheer en gedij je goed in een informele werkomgeving die soms onvoorspelbaar en volop in ontwikkeling is? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren!
WERKZAAMHEDEN
Als Coördinator Planning & Logistiek ben jij verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de logistieke processen binnen onze organisatie.
In deze rol zorg je dat de geplande transportafspraken worden nageleefd en stem je noodzakelijke wijzigingen af. Je beheert eigen én ingehuurde voertuigen en je voeren van de bijbehorende financiële administratie.
In het warehouse zorg je dat de geplande materialen naar locatie gaan en dat de retouren goed worden verwerkt en voorbereid voor het volgende evenement. Je beheert de voorraad verbruiksmaterialen en stuurt de seizoensmedewerkers in het warehouse aan.
Daarnaast ondersteun je waar nodig bij andere facilitaire en operationele taken.
FUNCTIEVEREISTEN
• Opleiding of recente werkervaring op het gebied van warehousemanagement of logistiek.
• Uitstekende plannings- en organisatievaardigheden.
• Zelfstandige werkhouding en oplossingsgericht denkvermogen.
• Rijbewijs B en ervaring met het besturen van heftrucks. Rijbewijs BE is een pré.
• Basisvaardigheid Office365, met name Excel en Outlook. Ervaring met materiaalbeheersoftware is een pré.
Tijdens de zomermaanden, wanneer de meeste evenementen plaatsvinden, vragen we van ons team maximale inzet en flexibiliteit. Dit betekent soms lange dagen en dat werk voorrang heeft. In ruil daarvoor bieden we in de wintermaanden de mogelijkheid om je werktijden heel flexibel in te delen, zodat je werk en privé optimaal kunt balanceren.
WAT BIEDEN WIJ?
• De mogelijkheid om mee te bouwen aan innovatieve logistieke oplossingen voor de grootste leverancier van betaalsystemen voor festivals in Nederland.
• 25 vakantiedagen, flexibel werken en een verlofregeling voor life events.
• Company equipment om comfortabel en veilig te werken.
• Veel vrijheid in een gezellig en nuchter team.
Praktisch
Je start met een arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden, de startdatum is in overleg. Het betreft een functie voor gemiddeld 32-40 uur per week. Het salaris wordt mede bepaald op basis van je ervaring en opleiding.
Enthousiast? Leuk!
Herken jij jezelf in deze functie en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan ontvangen we je CV, begeleid door een goede motivatiebrief, graag via e-mail: vacature@paysystems.nl.
Wij kijken er naar uit om kennis te maken!