Over de organisatie
Intervracht Nederland BV is een intercontinentale expediteur waar ruim 30 professionals werken die samen dagelijks de zee- en luchtvracht voor opdrachtgevers in binnen- en buitenland verzorgen en alles wat daarbij komt kijken. Ons kantoor is gevestigd in Zevenaar en beschikt over een eigen warehouse Intervracht maakt onderdeel uit van een internationaal netwerk met bedrijven over de hele wereld.
Intervracht is een logistieke dienstverlener die een hoog service level hanteert voor haar klanten. Een wereldwijd actief netwerk en een breed scala aan transport- en klantspecifieke, logistieke diensten en uitdagingen zijn kenmerkend voor onze organisatie. Er wordt gewerkt met MS Navision. De communicatielijnen zijn kort en er heerst een informele sfeer, gecombineerd met een professionele instelling. we gaan graag een stap verder voor onze klanten, daarom zijn we op zoek naar collega’s die dit ook nastreven.
Wat ga je doen ?
Je komt te werken op de afdeling CFS, deze afdeling is o.a. verantwoordelijk voor alle opslag activiteiten en de complete administratie hiervan. Je werkt In een klein team, waarbij je door je ervaren collega’s wordt ingewerkt. uiteindelijk ga je met veel vrijheid en zelfstandig werken als Logistiek Administratief Medewerker. Om de kwaliteit, in de altijd bewegende logistieke markt, te waarborgen, worden eigen inbreng, ideeën en initiatieven gewaardeerd. Iedere dag sta je voor nieuwe uitdagingen waardoor geen dag hetzelfde is.
Dagelijks voorkomende werkzaamheden
• Klantcontact
• Order aanname, verwerking, opvolging
• Pickbonnen maken voor het warehouse
• Transporten plannen & boeken
• Offertes afgeven en opvolgen
• Opmaken vervoersdocumenten
• Voorraadbeheer
• Reserveren, inkoop facturen en afrekenen
Wat breng jij mee ?
• MBO (4) werk en denkniveau, werkervaring weegt ook mee.
• Je hebt minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring.
• Je bent administratief onderlegt en kunt nauwkeurig werken.
• Interesse in het logistieke proces is een pré.
• Je bent gemotiveerd, pro-actief en betrokken.
• Je spreekt Nederlands en Engels. Elke andere Europese taal is een pré
• Je bent in staat om correct met collega’s, klanten en/of belanghebbenden te communiceren.
• Je bent in staat prioriteiten te stellen in een multi-task omgeving;
• Je kunt zelfstandig werken en denkt in oplossingen
• Je bent bekend met het gebruik van het MS office pakket (Word, Excel, Outlook,
• OneNote, etc.) en bij voorkeur ook ERP-pakketten (MS Navision) en CRM pakketten
Ons aanbod
• Functie van 32 tot 40 uur per week tijdens kantoortijden.
• Werken in een leuk en klein team waar samen hard gewerkt wordt en je van elkaar kunt leren
• Naast een passend inwerktraject faciliteren we vakspecifieke opleidingen en de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen binnen onze organisatie.
• Een moderne werkomgeving.
• Veel vrijheid in je werk.
• Marktconform salaris.
• Resultaat gerelateerde eindejaars bonus
• Een premievrije pensioenregeling
• 26 vakantiedagen per jaar op basis van een fulltime dienstverband.
• Reiskostenvergoeding
Heb je interesse?
Reageer dan via de sollicitatiebutton op onze website www.intervracht.nl of via e-mail.
Wij zijn vooral benieuwd naar wie jij bent. Stuur daarom jouw CV naar: hrm@intervracht.nl ter attentie van Liesbeth Meijrink.
Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Liesbeth via tel: 088-3190454 of hrm@intervracht.nl.
Andere vergelijkbare vacatures die je wellicht interessant vindt: